1. Polska
  2. Marka Scotch™
  3. Zrównoważony rozwój marki Scotch™
  4. Zrównoważony rozwój marki Scotch™: społeczność
Członkowie społeczności sortują śmieci i poddają je recyklingowi

SPOŁECZNOŚĆ — Partnerstwa na rzecz zmian

Jako marka Scotch™ nadal głęboko wierzymy, że wszystko jest możliwe, gdy nauka jest po naszej stronie, a my wkładamy we wszystko determinację, która pozwoli nam dotrzeć do sedna problemu. Transformacja to efekt naszej wspólnej wizji, działań pracowników z pasją i zaangażowania partnerów społecznych. Razem możemy zrobić wiele dobrego dla świata.

  • Program Global Impact 3M — wolontariusze pracujący w Peru

    Nasze umiejętności w akcji

    Globalne programy wolontariatu pracowniczego

    Nasz program 3M Impact zmienia świat na lepsze. Nasi pracownicy spędzają dwa tygodnie na pracy dla lokalnej organizacji non-profit, przedsiębiorstwa społecznego lub szkoły, aby wnieść pozytywny wkład w rozwiązanie istotnego problemu społecznego lub środowiskowego.

  • Afroamerykanka siedzi na kanapie z laptopem i uśmiecha się.

    Moc kultury integracji

      Kobiety i różnorodność: nagradzane miejsce pracy

      Z dumą informujemy, że nasza spółka macierzysta 3M znalazła się w czołówce światowych firm stawiających na kobiety i różnorodność według rankingu Forbesa. Cenimy kulturę integracji, w której wszyscy czują się mile widziani i która naprawdę docenia szersze perspektywy. Wiemy, że różnorodne myślenie owocuje większą innowacyjnością i dlatego tak bardzo zależy nam na promowaniu równości w całej naszej organizacji.

      Najlepsze firmy na świcie dla kobiet, Forbes 2023 r.

      Najlepsze firmy w Ameryce pod względem różnorodności, 2021 r.

  • Małe dziecko rysuje obok okna

    Inwestowanie tam, gdzie to ważne

    Wsparcie edukacji i społeczności na poziomie korporacyjnym

    Dzięki potędze pomysłowości możemy rozwiązywać wielkie problemy i stwarzać możliwości. Spółka macierzysta marki Scotch™, 3M, zainwestowała ponad 23,6 miliona USD w celu usunięcia luk w możliwościach poprzez rozwój kadry pracowniczej i edukację STEM. Ponadto przekazano 82,1 mln USD dolarów w gotówce i produktach w ramach programów edukacyjnych, społecznych i ochrony środowiska.